Přejít na hlavní obsah
AKTUALITA: Slunečno a za studenou frontou přechodné ochlazení

Diskuse o počasí Vyhledávání

Nalezeno 2610 příspěvků pro uživatele Tutugon:

Tutugon: Hmm možná zas Z utře, nakonec i v Ostravě bude sníh teď na mě vyjelo tohle co si o tom myslíte vyjde to? Více

Zasláno 26.11.2020 08:51 Zima - Přechod studené fronty a ochlazení 27.11.2020

Tutugon: In-počasí Kdyby se zakryla ta cedule tak by ani nebylo poznat že je to z Čr nýbrž z Ruska nebo Finska Více

Zasláno 25.11.2020 22:44 Články na In-počasí - Nový týden doprovodí často mlhy, na silnicích budou i namrzat

Tutugon: Před chvílí říkala Zárybnická v počasí že na Sokolovsku průmyslově sněžilo udělal jsem si fotografii, já si to vždycky ukládám do fotek když je tam něco zajímavého taky to tak děláte? ... Více

Zasláno 25.11.2020 19:33 Články na In-počasí - Nový týden doprovodí často mlhy, na silnicích budou i namrzat

Tutugon: kuba Přesně tak závěry bych nedělal a pokud by to ochlazení nevyšlo tak si přeji aspoň atlantik než tu blbou inverzi ale snad vyjde když mi předpověď kterou mám staženou na ploše předpovídá ... Více

Zasláno 25.11.2020 18:51 Zima - Jaká bude zima 2020/21?

Tutugon: Prady U nás to není nic moc jel sem za Vyskytnou do cca 650 m n. m. a sice jsou tam stromy trochu ojíněné ale nic extra to nejvýš položená obec Vysočiny si užívá námrazy tady fotka ... Více

Zasláno 25.11.2020 11:17 Články na In-počasí - Nový týden doprovodí často mlhy, na silnicích budou i namrzat

Tutugon: Aidamko Co to zase povídáte nic zrušeno není a jestli bude tak še naštvu inverze nechci Více

Zasláno 25.11.2020 11:10 Zima - Jaká bude zima 2020/21?

Tutugon: aura33 Pravda v nížinách se zimě co převažuje teď spíš sluší říkat pozdní podzim, minulou zimu byl ale v zimě podzim i ve středních polohách doufám že tuhle zimu to aspoň ve středních ... Více

Zasláno 25.11.2020 09:24 Články na In-počasí - Nový týden doprovodí často mlhy, na silnicích budou i namrzat