Diskuse o počasí Vyhledávání
Tutugon: Hmm možná zas Z utře, nakonec i v Ostravě bude sníh teď na mě vyjelo tohle co si o tom myslíte vyjde to? Více
Zasláno 26.11.2020 08:51 Zima - Přechod studené fronty a ochlazení 27.11.2020
Tutugon: In-počasí Kdyby se zakryla ta cedule tak by ani nebylo poznat že je to z Čr nýbrž z Ruska nebo Finska VíceZasláno 25.11.2020 22:44 Články na In-počasí - Nový týden doprovodí často mlhy, na silnicích budou i namrzat
Tutugon: Před chvílí říkala Zárybnická v počasí že na Sokolovsku průmyslově sněžilo udělal jsem si fotografii, já si to vždycky ukládám do fotek když je tam něco zajímavého taky to tak děláte? ... VíceZasláno 25.11.2020 19:33 Články na In-počasí - Nový týden doprovodí často mlhy, na silnicích budou i namrzat
Tutugon: kuba Přesně tak závěry bych nedělal a pokud by to ochlazení nevyšlo tak si přeji aspoň atlantik než tu blbou inverzi ale snad vyjde když mi předpověď kterou mám staženou na ploše předpovídá ... VíceZasláno 25.11.2020 18:51 Zima - Jaká bude zima 2020/21?
Tutugon: Prady U nás to není nic moc jel sem za Vyskytnou do cca 650 m n. m. a sice jsou tam stromy trochu ojíněné ale nic extra to nejvýš položená obec Vysočiny si užívá námrazy tady fotka ... VíceZasláno 25.11.2020 11:17 Články na In-počasí - Nový týden doprovodí často mlhy, na silnicích budou i namrzat
Tutugon: Aidamko Co to zase povídáte nic zrušeno není a jestli bude tak še naštvu inverze nechci VíceZasláno 25.11.2020 11:10 Zima - Jaká bude zima 2020/21?
Tutugon: aura33 Pravda v nížinách se zimě co převažuje teď spíš sluší říkat pozdní podzim, minulou zimu byl ale v zimě podzim i ve středních polohách doufám že tuhle zimu to aspoň ve středních ... VíceZasláno 25.11.2020 09:24 Články na In-počasí - Nový týden doprovodí často mlhy, na silnicích budou i namrzat