A ako je to v pondelok s tym oteplenim?
Diskuse o počasí Počasí v říjnu
Ta....uz sa ocakava len dazd so snehom aj vo vyssich polohach alebo to bude len mrznuci dazd a teplota okolo 6C.
Skoda.
Ale velmi pravdepodobne u vas v martine prejde az v noci ten front lebo v KE bude este len vecer okolo 19:00.
NUz, ale, snezenie sa ocakava najmä v noci z nedele na pondelok na vychode a strede slovenska a dokoncaa aj v nizsich polohach....Zatial....nie je to este na 100 percent...
Kolko je u vas stupnov...tu v Kosiciach mame 4C
teda, tak je to na mojej meteorologickej stanici...
OLiver.
U nas 1.2.
Ale ja mam kusok za snehom staci mi vybehnut na Martinske hole a tie su 1500m.n.m .
Ahoj Oliver tu v Kubine tiez pekne snezi dal by som ti aj niake fotografie ale neviem ako sa to robi je tu teraz prave zamracene a pekne tu snezi s teplotou od 0.1C a pocuj pozeral si sa mi na ten moj mail hujintao@orangemail.sk velmy chcem tvoje telefone cislo a este nieco kamaratis sa este vôbec so mnou priatelstvo s tebou je mojim prvotnim cileom cislo jeden a o meteorologiu javim presne takí isty zaujem ako ty mna okrem toho zaujima aj politika ale to hadam nevadi a nezalezi na tom hlavene ze mame podobne zaujmy a bol som velmy stastny keby si o mna stal teraz som z toho celkom smutny tak a este jednu poslednu vec teraz ohladom meteorolgie pozri my grafy modelu GFS a skontroluj co na nich teda ake pocasie sa na nas chysta teda ci zostane v podobnom duchu ako je teraz alebo sa na tom nieco zmeni tak sa maj dobre a porozmyslaj dobre o tom priatelstve a vtedy bude dobre ok PS: nainstaluj si konecne to ICQ alebo aspon skype ak mas mikrofon velmy by som si to od teba zelal a jeto aj dost jednoduche je to hracka tak cav.
dam ti ho jasnneee......sak sme kamosi....idem ti ho poslat....a
co sa tyka GFS modulu tak o tom ti napisem na tvoj mail