Přejít na hlavní obsah
AKTUALITA: Převážně zataženo a místy slabé sněžení nebo déšť, zprvu i mrznoucí

Diskuse o počasí Reklamy na webu

# 03.01.2025, 18:00

Aura_
Jen ještě bych na závěr doporučil Auro jednu věc. Měj pokoru k sobě a druhým, není zrovna nejférovější doporučovat a radit druhým, co si mají uvědomovat apod. Každý máme své máslo na hlavě a máme svůj vlastní pohled na věc. Nesnaž se druhé utvářet k obrazu svému. :slunce:

# 03.01.2025, 18:24

Aidamko.
Byl zde vznesen dotaz k redakci, jestli fungování reklam po novém roce je chyba nebo nová forma prezentace reklamy na tomto webu..
Redakcí nám bylo oznámeno, že chybička se vloudila a byla už odstraněna..Za což opravdu velmi děkujeme..
Co tu kdo okolo toho vaří za zbytečné , tradiční omáčky, je vcelku vedlejší..;-)

433
# 03.01.2025, 18:29

Aidamko.
Ty jo, koukám, že jsem se ani nestihl zapojit do plodné diskuse..:D, redakce to vysvětlila jedním příspěvkem a zásahem, čímž je to O.K. .. ale zase jsem se dozvěděl od odborníka, že se dá na vyskakující reklamu kliknout několikrát za sebou, a že je to bezvadná zábava... člověk se furt učí..:cool: no, já tu dneska mám vypadávající připojení na internet, takže se bavím čtením knížky...

# 03.01.2025, 18:31

Francois
Jj. :)

palma
Tak paráda, takhle je to lambáda. Klidně spíše do soukromých zpráv pošlete co čtete, teďka jsem vše dočetl, tak hledám inspirace všude možně. ;-)

37
# 03.01.2025, 18:50

ale zase jsem se dozvěděl od odborníka, že se dá na vyskakující reklamu kliknout několikrát za sebou, a že je to bezvadná zábava...

palma
Udělám to třeba 30x, 50x za den, pokud tam skáče často a opakovaně. Ani o tom nevím a nevadí mi to. :D Fakt na tom nic není. Člověk automaticky klikne na ten křížek úplně podvědomě. A spletl jsem se, zavřít tu reklamu nezabere 1 vteřinu, ale 0,25-0,5 vteřiny.

Teď už to skáče asi míň, ale já ty reklamy nevnímám, takže jsem si fakt ničeho nevšiml, jenom toho, že si tady někdo stěžoval. Jsem samozřejmě na mobilu.

433