Přejít na hlavní obsah
AKTUALITA: V jihovýchodní polovině postupně srážky, zítra budou na východě i vydatnější

Diskuse o počasí Novinka: nejrozsáhlejší archiv počasí!

293
# 09.01.2013, 01:14

U Ostravy jsem našel ty chyby 2x. Už jsou opraveny. Bylo by mi to jedno, ale štvalo mě, že to bylo zaregistrováno jako rekord, když ten byl jiný. Ale jsem moc rád, že to opravujete. Určitě tam nějaké omyly budou i jinde. Přišel jsem na to náhodou, když jsem koukal na blízké Doksany a byla tam taková vysoká pokrývka a přitom u nás byla tehdy malá.

# 17.01.2013, 18:13

Tommy
Pokud má ten web příjmy z reklamy a generuje zisk, tak IMHO je komerční. Aspoň jsem si to teda myslel. Nevím, možná je komerční použití definované nějak jinak, tohle je jenom první, co mě napadlo. Nejsem právník.

# 17.01.2013, 18:25

Tommy
NCDC u GHCN používá nějaké automatické kontroly, které by měly zachytit většinu chyb - viz odkaz "Quality Control" tady:
http://www.nc...e/ghcn-daily/
Není to dokonalé, ale mohlo by to posloužit na takovou základní kontrolu - upozornit, kde to vypadá, že je něco vyloženě blbě.

54
# 26.03.2013, 15:29

V archivu sem si všiml že na některých stanicích jsou neuplné data a to například stanice Praha Klementinum je jenom po rok 2005 dal už to není.

293
# 07.04.2013, 14:37

Také by mě zajímalo, proč to u Klementina chybí. U Ruzyně zase nejsou 40. a 60. léta 20. století.

273
# 10.04.2013, 19:39

CHMI data jsou i z jiných stanic z 19. století, ale vsíti GHCND/GSOD nejsou (jen Klementinum a od r. 1905 Milešovka), GSOD má víc stanic, ale 1929-1972 databáze dost děravá. CHMI má těch stanic mnohem víc (Klimatických cca 200) a i za první republiky jich bylo dost a údajů je hodně, i v 19. století bylo více stanic, ale data nejsou dostupnána webu.