Přejít na hlavní obsah
AKTUALITA: Dnešek opět deštivý, na jihu Čech ještě vydatné srážky

Diskuse o počasí Bouřky od 9.7. do 13.7.

# 11.07.2024, 00:04

Marco11_
Já si myslím že to přejde přes hranici, ale je škoda že to jde okolo

# 11.07.2024, 00:08

Tak čtvrthodina větru a deště. To horší nakonec,díky lepším podmínkám,šlo více východně.

15
# 11.07.2024, 00:16

U nás spadl mrak vody (30-40mm), a pořád leje. Ale pořád nechápu, že v předpovědi máte pravděpodobnost, že spadne aspoň 0,1mm srážek 10%, předpověď 0mm, a ono spadne 30mm... nebylo by lepší to vůbec nepredikovat? Vždyť to pak nemá žádnou vypovídající hodnotu... jsem laik

# 11.07.2024, 00:34

Tady asi vznikne pas bouřek

834
# 11.07.2024, 00:43

Tady se aktuálně blýská na JZ z té bouřky u Znojma a to celkem aktivně, blitz skoro nic nedetekuje. Ta MCS co šla přes Vysočinu se nám bohužel vyhla, jen krátce ale intenzivně začalo foukat z outflow boundary. Aktuálně už i jádra východně, tam to asi najelo na kovergenci. Jinak ale popravdě nevím, co tady dnes bránilo rozvoji konvekce, no každopádně šancí bude dost, projížděl jsem modely a hlavně ICON a Ecák chcou na zítra nějaké lokálnější bouřky tady + pátek vypadá hezky, tak snad se zadaří, ale něco mi říká, že to nevyjde ani příští dny :D

Tak pod Vídní už to bouchlo a naskakují tam pěkné bouřky, které by mohly kolem 2 poloviny noci a rána dorazit.

# 11.07.2024, 01:03

Klokan_0
Jojo pod Vídni už to naskakuje to ke mne asi dojde no

29
# 11.07.2024, 01:04

Kristián