Koukám,že nikdo zatím nezáleží nové téma na jistě zajímavou situaci příští týden.
Vypadá to, že je ve hře několik možností.
Zajímavé je ,že Norové mají stále úplně jinou než gfs a Icon. Jak to vidíte vy přátelé
Nejsem žádný odborník jako někteří jiní, tak snad se přidáte se svými názory.
Diskuse o počasí Situace v týdnu 11.12.-16.12.
Je jasné, že se v neděli oteplí a teplota kolem 5°C (v průměru) vydrží 3 až 5 dní. Na J/JZ Čech ojediněle až 9°C, naopak SV Česka kolem 4°C max. Pak se asi určitě ochladí, jestli pod nulu to těžko říct, ale ochlazení na průměrných +2 až +4°C je velice jisté, kreslí to tam GFS, GEM a Ecák již 5. dnem, s pár změnami, ale ty ensemblemy nejsou rozlítaný jak téměř vždy.. ICON to tam furt dost střídá, ale uvidí se. Oteplení je 100%, ochlazení tak z poloviny, tudíž 50 na 50, hlavně jak silné..
zimník1
to jo,věřím,že to dopadne alespoň trochu ku prospěchu nás co máme tady snih
Nějaké srážky už putují na západ, se divím, že je tu na diskuzi nějak klidno, ono ty úhrny nebudou nějak vysoké, ale zas hrozí mrznoucí déšť a víkend bude hodně zajímavý. Napřed přežít tohle a pak můžem diskutovat co v příštím týdnu...
Tady po ranních -4 a dvou hodin slunečna se zatáhlo a zvedl vítr, teplota hned letí nahoru, aktuálně +1,7 a Čechy jsou znatelně chladnější..
Leknín
To mě nepřekvapuje že je v Čechách chladněji. Při těchto situacích se stává že teplý vzduch se sveze po studeném v České kotlině a tepleji je pak na Šumavě a u nás.
Z mrznoucich srážek u nás nemám obavy. Zítra na východ nic nedojde a v neděli bude zde nad nulou.
Aldy1977
Neděle max +1, GFS má -1. Taky mám pocit, že bude tepleji než mají naše modelíny
Ty srážky mohou namrzat i tady, nedělní ráno bude asi tady pořád pod nulou, ale bude neděle a nikde sa nemusí, na návštěvu za babičkou tak to má babča asi smolíka ještě se uvidí hodinu před odjezdem
Srážek tu bude nejmíň z republiky, tak úhrny tam mám kolem 4 mm do nedělního večera
Aldy1977